Pages

Monday, February 20, 2012

Drawings of Magpies

Preparing for a new painting with Magpies!

8 comments:

  1. C'est très réussi Anne ;) j'aime bien ces dessins pris sur le vif.

    ReplyDelete
  2. Je suis gêné de dire que j'ai fait ces dessins en regardent les photos. :-/
    Mais quand le saison change, j'ai l'intention pour faire plus de dessins sur la vie!
    thanks for visiting!

    ReplyDelete
  3. mais oui ce n'est pas grave, d'après des photos c'est bien aussi. Tout est intéressant pour faire des dessins. Bonne création Anne;)

    ReplyDelete
  4. On peut apprendre beaucoup du dessin à partir de photos!
    J'aime les deux types de dessin.
    Of course, je suppose que j'aime juste le dessin!
    Merci.
    :-)

    ReplyDelete
  5. Oh Annie, this magpie with its black cap is looking like Azure-winged Magpie that we can watch in Portugal and Spain and Asia !!!

    Lovely drawings !

    Do you have magpies there ?

    ReplyDelete
  6. Exactly! I learned that this interesting bird is found only in those places.
    I have not heard mention of any types of magpies in my area. I think I would have to go west!
    (or east!)

    J'ai aime les dessiner!
    Thanks!

    ReplyDelete
  7. Keep up your inspiring work Anne!
    Bonne journée

    ReplyDelete
  8. Je te remercie beaucoup pour les paroles encourageantes.
    Nice to know you!
    :-)

    Today, some work with gelatin!

    ReplyDelete